Ce dacă a trecut peste un an de când nu te-am mai băgat în seamă? Credeai că am uitat de tine, Dinozaure? Nuuuuu…Doar că, în tot acest răstimp, spre DISPERAREA ta, ne-am reunit noi, cei care iubim, necondiționat, Automobil Clubul Român, care ne-am săturat de nemerniciile tale și de hoția nesimțită cu care defilezi, fără pic de rușine, prin fața celor câțiva lingăi care au rămas lângă tine. Șantajabili, părtași la nenorocirile pe care le comiți și de care nu te mai saturi.

Am vrut să îți urăm una, alta, de sărbători. Am vrut chiar să îți spunem LA MULȚI ANI (cu „brățări” nichelate, care se încuie și se descuie cu cheia). Dar…totuși, era vorba despre sărbătorile de iarnă.

În schimb, de acum înainte, DINOZAUR securist, ar trebui să îți fie frică! Să te temi de noi, cei mulți, cei sinceri. Să te ascunzi, cât mai ai vreme! Dar și așa, te vom găsi! Și în gaură de șarpe te vom căuta, de va fi nevoie! Nu ne mai oprim! Mergem, de data asta, până la capăt! Suntem mulți, suntem uniți, suntem sinceri și, cel mai important, un lucru care ne deosebește de tine: IUBIM, NECONDIȚIONAT, CU ADEVĂRAT, ACR-ul! Tu, securistule, hoțule și netrebnicule, nu iubești decât banii, avutul (cât mai este) al asociației și titlul de „președinte”. Nu uita un lucru: NU EȘTI ALES PE VIAȚĂ!!!! Iar la acest moment TU, SECURISTULE, HOȚULE, ocupi această funcție abuziv; ai furat acest scaun, o știi și tu și, spre groaza ta, o știm și noi!!!

Și, pentru că e început de un nou episod în lupta noastră, începem cu…o întrebare (să nu zici că suntem noi răi). Știm că ACR are niște locuri de odihnă, hoteluri și moteluri, pentru membrii săi. Numai că, vrând și noi, ca simpli membri, să mergem, de sărbători, să ne cazăm în aceste locații…am avut „plăcuta” surpriză să constatăm că nu mai avem unde să o facem! Deci…ne spui și nouă ce s-a întâmplat cu toate aceste locuri de cazare??? Suntem oameni cu bun simț, și așteptăm un răspuns…dacă vei catadicsi, vreodată, să ni-l dai!

Și, nu uita: vom reveni, până când îți vei reveni (dacă o mai poți face)! Noi, adevărații membri ai ACR, nu te vom mai slăbi! Vom lupta cu tine, și nu ne vom opri până când nu se va face dreptate! NU UITA!!!!